torsdag 15 september 2011

Vardagsbetraktelser: Shoppingsug, en tankegång.

Jag har fått ett nytt jobb idag, min tankegång går lite så här just nu:

Initialt: Jääj! Jag har fått jobb! Jag börjar på måndag.

Sedan: Det här ska firas! *BAM* Shoppingsuget kom som ett paket på posten.

Sedan: Vad ska jag köpa? Jag ska köpa någonting riktigt fint!

Sedan: *PANIK* Jag FÅR INTE köpa något!

Sedan: Men jag måste ju fira! Kom igen, du kan titta i lite affärer...

Sedan: Fan vad dålig jag är om jag misslyckas efter en och en halv vecka... Jag SKA INTE köpa något, min vilja är starkare än suget.

Sedan: Faste jag vill fortfarande fira. Snilleblixt! Jag går ut och firar på restaurang med E och mina föräldrar!

Sist: Jag är fortfarande sugen på att shoppa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...