tisdag 6 september 2011

Ur mig garderob: Dagens outfit


Blus - Zara, 2009 Jeans - Levis Curv ID, 2011 Skärp - H&M, 2011 Skor - Din sko, 2006


Klocka - Guldfynd, present Örhängen - Loppisfynd, 2007 
Halsband - Loppisfynd, 2007 Armband - Lindex, 2011

Började dagen med ett inskrivningsmöte på arbetsförmedlingen. Det gick bra men kändes lite onödigt då det var ett gruppmöte och vi inte fick någon mer hjälp eller information än vad vi redan fått. Jag var äldst och den enda med en högskoleutbildning, dessutom. Kände mig lite malplacerad men det kommer nog gå bra. Tycker att jag har goda chanser att få ett jobb inom tre månader.

Inga shoppingsug idag, trots att en H&M-katalog damp ner i brevlådan. Just nu känns garderoben ganska tillfredsställande men jag måste åka och hämta mina höstkläder från mina föräldrar någon dag. Skorna jag har i garderoben för tillfället börjar bli för somriga. När de är hämtade ska jag rensa garderoben och gå igenom alla kläderna för att se vart de kommer ifrån samt vad de är gjorda i för material. Det ska bli intressant att se...

Ska skriva ett inlägg om reglerna jag ska leva efter det kommande året i morgon och när det är gjort kommer det dyka upp mer DIY-projekt i bloggen. Har dock inga kläder att förändra ännu men det borde jag få ihop några efter rensningen och då ska jag försöka göra ett projekt i veckan som ni får ta del av! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...