söndag 18 september 2011

Ur min garderob: Dagens outfit

Skjorta - Mammas gamla, ? Pälsväst - H&M, 2009 Väska - Gina Tricot, 2011
Jeans - Levis CurvID, 2011 Skor - secondhand, 2008
Dagen har spenderats i Örebro med Älskling, hans syster och svärföräldrarna. Vi tog en sväng till Mariebergs köpcentrum och Ikea. Jag köpte faktiskt inga kläder och var inte det minsta sugen på att göra det heller, dock kom jag inte därifrån helt tomhänt. Jag och Älskling köpte lite saker till lägenheten, bl a en dörrmatta, handdukar och en ny tvättkorg. Tvättkorgen vi hade blev plaskblöt varje gång vi duschade och därför köpte vi en som står på en ställning så att kläderna inte blir förstörda.

Även om jag inte köpte kläder, eller saker jag inte behöver för del delen, fick jag otroligt dåligt samvete när vi köpte saker. Detta trots att jag har uteslutit saker som vi använder gemensamt från mitt modemanifest. Jag tycker inte att E ska behöva drabbas av mina påhitt och han ska få fatta sina egna beslut angående shopping och liknande, därför uteslöt jag gemensamma saker. Är dock stolt över mig själv att jag inte kände något shoppingsug! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...