onsdag 7 september 2011

Ur min garderob: Dagens outfit

Kofta - H&M, 2010 Skjorta - Lager 157, 2010 Linne - Gina Tricot, 2007
Jeans - Levis CurvID, 2011 Gummistövlar -  Roots, 2010
Halsband - Glitter, 2010 Armband - Snö, 2011 & present, 2008 Örhängen - Loppisfynd, 2007
Regnigt väder och middag ute på vischan fick bli en bekväm och praktisk dagens. Inget shoppingsug men garderoben kändes lite för somrig för dagens klimat, det tog mycket längre tid att välja kläder idag än vad det hade behövt göra... Har inte lärt mig att "klä mig varmt", men jag frös inte så jag måste se det här som ett lyckat försök!

Åt en mycket trevlig middag tillsammans med 'kringfolket' som jag arbetat tillsammans med i somras. Det är skönt när folk visar uppskattning för det man gör och det verkar som att det kommer bli ett fortsatt samarbete. Mycket kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...