söndag 18 september 2011

Dagens youtubeklipp: Quick fix



Ett snabbt tips om hur du blir fri från skrynklor i dina kläder. Det här använder jag mig av ofta om jag ska ut någon stans och inte har tid att stryka kläderna innan, jag hoppar helt enkelt in i duschen och låter ångorna där göra jobbet. Dock brukar jag ha varmare än vanligt och stänger inte av vattnet emellan, vilket inte är speciellt miljövänligt. Men jag brukar ursäkta det med att jag har bråttom och endast gör så här i nödfall. Någon miljöingenjör där ute som kan räkna på vilket som är bäst? Att duscha samtidigt som kläderna hänger där eller duscha och sen stryka kläderna? Vilket som så tycker jag att det funkar bra och stänger man av vattnet i vanliga fall borde det inte påverka miljön allt för mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...