måndag 5 september 2011

Ur mig garderob: Dagens outfit


Tröja - Gina Tricot, 2009 Chinos - Vila, 2010 Skor - Din Sko, 2007 Örhängen - Snö, 2011


Klocka - Gulfynd, present Armband - H&M och Nelly, 2008

Vädret var inte på topp idag så jag bestämde mig för att ta något bekvämt. Dagen har spenderats med att göra lite ärenden inne i Örebro och hemma hos svärföräldrarna. Inga större problem med shoppinglustarna inne i Örebro eftersom jag bara skulle hämta min dator som varit på reparation och köpa en drivknut åt pappa.

I morse var däremot värre. Började dagen med att kolla igenom höstnyheterna i Mangos iPhone app, dum idé! De hade mycket snyggt som skulle passa bra i min garderob, men eftersom det bara är första dagen stod jag emot och tänkte att jag kan inte misslyckas från början. Därför blev det inga pengar spenderade och inga nya plagg.

I fredags var jag på stan med M och då slog det mig att jag ska vara utan helt nya plagg i ett helt år. Det kändes oerhört tungt och jag började tvivla på min egen förmåga. Idag känns det dock bättre, har bestämt mig för att ta en dag i taget och inte reflektera så mycket över framtiden.

Jag har dock några saker inplanerade under hösten som kräver lite planering, bl a en resa till Riga och två födelsedagsfester. Men jag gillar utmaningen och har redan en idé till en av festerna! Lovar att ni får se processen och resultatet när jag kommit så långt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...