söndag 5 maj 2013

Veckans frestelse: Trenchcoat

Trenchcoat från Dragoncoats
Den här veckan (och förra veckan) har jag varit på vintagejakt i grannstaden. Jag hittade faktiskt något båda gångerna, det ena kan ni läsa om här och vad jag hittade igår får ni se på tisdag. Något som jag letade efter men inte hittade var en trenchcoat, jag har varit på jakt efter en i flera år men har inte hittat någon som fallit mig på läppen. Främst är det nog mitt eget fel att jag inte hittat någon eftersom jag är så petig. Helst av allt vill jag ha en från Burberry, men eftersom en ny kostar runt 10 000kr är det inte aktuellt. Då är det perfekt att leta vintage och här är tre stycken som jag hittat på Etsy och som passar in i min kräsna mall. Nu gäller det bara att bestämma sig...

Trench coat från Dragoncoats
Vilken skulle ni välja?

Trench coat från flint forest vintage
Ta hand om er!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...