fredag 10 maj 2013

Fina fredag: Flätad chignon

                                                                     Source: yetanotherbeautysite.com via Heidi on Pinterest

God morgon! Nu är det fredag och måndag på samma gång, för oss som inte har ledigt denna klämdag. I helgen ska vi fira älsklingens födelsedag med släkten och jag ska ha min klänning som jag köpte förra veckan på mig. Där emot har jag inte bestämt mig för hur jag ska ha håret eller hur jag ska sminka mig. Den här chignonen är en mycket lovande kandidat då den är elegant och verkar rätt enkel att göra. Om det blir den får vi se om någon vecka.

Ta hand om er!

2 kommentarer:

  1. sv: ja underbart :D hur ere idag då?

    ha en trevlig helg :D

    SvaraRadera
  2. great inspiration!:) the hairstyle is so romantic!

    www.lorietta.cz

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...