torsdag 30 maj 2013

Tänkvärda torsdag...

                                                                                 Source: etsy.com via Heidi on Pinterest


Hoppsan! Jag bloggade visst inget igår. Det berodde på att jag senaste dagarna varit djup försjunken i en fruktansvärt bra bok, nämligen Kunzelmann & Kunzelmann av Carl-Johan Vallgren. Fantastiskt bra  och gripande bok om förfalskad konst, homosexuellas situation under 30-talet och kritik mot samtiden som fick mig att längta efter tillfällena som jag fick chansen att läsa på, både hemma och på jobbet (på raster och lunchen). Om ni inte har läst den ännu rekommenderar jag att ni genast springer till biblioteket och lånar den eller köper den på närmsta bokhandel!

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...