torsdag 16 maj 2013

Ur min garderob: Valborgsdagen

Blus - H&M, 2009 Jeans - Dobber, 2012
Valborgsmässoafton är enligt mig en av de bästa dagarna på hela året. Först och främst gillar jag den dagen eftersom det är Älsklingens födelsedag och andra anledningen är att det är sista dagen på våren innan man går in i maj och påbörjar sommaren.

Detta hade jag på mig på dagen när jag tillbringade några timmar på jobbet. Eftersom jag visste att vi skulle ut på kvällen, och att jag skulle ha lite tid att göra mig i ordning på innan, valde jag att bära något enkelt som bara är att hoppa ur när jag kom hem och en enkel sminkning som är enkel att bygga på med enkla medel. Ett bra tips om ni har ont om tid efter jobbet.

I morgon får ni se hur jag såg ut på kvällen.

Ta hand om er!

4 kommentarer:

  1. love the blouse!:) it looks casual and feminine at the same time! and it's perfect for summer ;)

    www.lorietta.cz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you! :) It's really light and airy so, you're right when you're saying it's perfect for summer! :)

      Radera
  2. Lovely blouse, I like your hairstyle as well :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...