fredag 17 maj 2013

Fina fredag: Den store Gatsby

                                                                       Source: thepaintedladylondon.com via Heidi on Pinterest

God morgon fredag! I kväll är det premiär av filmen "The great Gatsby" och som jag har längtat! Baz Luhrman är en av mina favoritregissörer och hans filmer brukar alltid falla mig på läppen. Därför har jag sjukt höga förväntningar på denna då jag set fram emot den sedan typ 2010. Tyvärr kan jag inte gå på premiären i kväll då jag jobbar till 18.05 och filmen börjar 18.00. Om jag däremot skulle gå skulle jag gå all in och ge mig i kast med underbara fingervågor genom hela håret. Här nedan får ni en video på hur ni kan gå till väga för att uppnå looken:


Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...