onsdag 6 mars 2013

Ur min garderob: Mossgrönt

Kofta -Födelsedagspresent H&M, 2006 Linne - 365 Sunshine, 2012
Byxor - Vila/Lager 157

Förra onsdagen såg jag ut så här. Koftan fick jag av min moster i födelsedagspresent när jag fyllde 17år och när jag fick den visste jag inte riktigt hur jag skulle använda den tillsammans med och jag tyckte att den kliade lite väl mycket. Efter att ha låtit den åka in och ut i garderoben ett par gånger och efter några tvättar så slutade den både klia och blev lättare att använda i olika kombinationer (kan vara mitt modeintresse som ökat).

Jag tror egentligen hårt på att rensa och tömma garderoben två gånger om året och göra sig av med kläder som man inte använt på två år. Men det kan löna sig att spara vissa plagg som du gillar men inte använder allt för ofta för en dag kan de vara en storfavorit. Precis som min kofta.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...