torsdag 21 mars 2013

Ur min garderob: Lanvin for H&M

Kofta - H&M, 2011 T-shirt - Lanvin for H&M, 2010
Kjol - KappAhl, julklapp 2012 Strumpbyxor - Lindex, 2013
I tisdags förra veckan var vi och rekade lokal till bröllopet och då såg jag ut så här. Tröjan köpte jag i Göteborg på premiären för H&Ms och Lanivins sammarbete 2010. Jag tvingade med mig min pojkvän kl 5 på morgonen och köade i några timmar innan vi fick komma in och klämma och känna på kollektionen. Jag minns att det var väldigt städat och välorganiserat plus att det fanns ganska gott om varor. Jag kom i alla fall hem med t-shirten på bilden och två kjolar sam har blivit flitigt använda pch i tisdags fick jag mycket spontankommentarer om just tröjan.

Ta hand om er!

2 kommentarer:

  1. Oh the top is so lovely! :) I'm your new follower on bloglovin, you can follow me back ;) Thank you in advance! Love,

    www.lorietta.cz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you! Of course I'm following you back! :)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...