måndag 4 mars 2013

Ur min garderob: Medveten brosch

Kofta - H&M Consious collection, 2012 lånad av mamma Linne - 365 Sunshine, 2012
Brosch - Mammas gamla Jeans - Levis CurvID
Något jag gillar att göra är att använda en brosch som ett spänne att stänga koftor eller tröjor med istället för att använda mig av skärp för att markera midjan. Den här broschen som jag fått av mamma som hon använde mycket tidigare tycker jag är väldigt bra då den är liten, smal och inte gör några märkbara hål i kläderna man sätter fast den i. Självklart kan man använda sig av en större brosch för mer effekt och det är även möjligt att leka med placeringen för att få tröjan att kännas annorlunda.

Ta hand om er!

4 kommentarer:

  1. - tusen tack! och semestern kom inte en dag för sent :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod! :) Skulle gärna också ha lite semester.

      Radera
  2. Bra återanvändningstips! Broscher är underskattade.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Javisst är de! Har en liten samling som bara längtar efter att bli använda :)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...