onsdag 20 mars 2013

Ur min garderob: Duvblått och guldiga löv

Klänning - Stockhlm, 2013 Halsband - Asos, 2009
När vi träffades några vänner för att titta på finalen av melodifestivalen för två veckor sen hade jag på mig den nya klänningen som jag köpte tidigare samma dag. Jag hade tittat på den här flera gånger tidigare och bestämde mig tillslut för att köpa den när jag varit inne på MQ fem gånger samma vecka bara för att titta på den. Egentligen tycker jag att det går emot mitt nya förhållningssätt till kläder att köpa en klänning som inte är gjord i ekologiska material eller en etisk tillverkning men eftersom jag fick presentkort på MQ i julklapp får jag investera i några fina vårplagg som förhoppningsvis håller lite längre så att de som gav mig dem inte har kastat pengarna i sjön. 

Ta hand om er!

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...