fredag 8 mars 2013

Ur min garderob: Lavendel och a-linje

Topp - Soaked by Luxury, 2009 Kjol - Mango, 2008
Fina fredag var förra fredagens devis då jag var fruktansvärt trött på att ha på mig byxor och plagg som jag just nu förknippar med trötthet. Jag känner mig lite som en medeltida prinsessa i tröjan när ärmarna är så vida och jag gillar också att den har en flätad detalj vid ringningen som gör att man inte behöver ha på sig något halsband.

Av den orsaken att toppen är så vid skulle den egentligen funka bättre tillsammans med en mer åtsittande kjol, efter devisen löst upptill, tajt nedtill och vise versa, men regler är till för att brytas och vad gör det om hundra år? Jag kände mig fin i alla fall.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...