söndag 17 mars 2013

Veckans frestelse: Papperspyssel

                                                                          Source: Uploaded by user via Heidi on Pinterest


Den här veckan har jag varit så fruktansvärt sugen på att pyssla och det jag först och främst har varit sugen på är att pyssla med papper. Jag och min sambo ska gifta oss om lite mindre än ett år och vi försöker ju självklart välja miljövänligare alternativ där vi kan och just när det kommer till brudbuketten är jag inte sugen på en traditionell bukett utan kan tänka mig en som liknar denna ovan, en bukett med pappersrosor av gamla noveller, köpta second hand såklart. Visst skulle det vara fint? Här, här och här kan ni läsa om hur man kan gå tillväga för att tillverka dem och jag kommer hämta inspiration från de olika beskrivningarna när jag gör mina egna. Vad skulle ni välja att ha för brudbukett om ni skulle gifta er?

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...