tisdag 12 mars 2013

Ur min garderob: Arbetsuniform

Kavaj - Zara, 2008 Linne - Present från mamma Jeans - Dobber, 2012
Förra måndagen såg jag ut såhär, arbetsklädd i jeans och kavaj. En perfekt kombo när man ska till jobbet eller någon annanstans där man behöver vara lite mer proper och inte orkar anstränga sig. Dra på ett par jeans, valfritt linne eller t-shirt och en kavaj ovan på det och du ser genast mer "put together" ut.

Jag har också upptäckt att jag har en måndagsfrisyr där jag tvistar håret i luggen och sätter fast det med hårnålar, ni kan se exemplen på det här och här. Det tror jag beror på att jag ofta duschar på söndagskvällen, går och lägger mig med blött hår och vaknar upp på måndagsmorgonen med en lugg som står åt alla håll och då behöver snygga till den på något sätt. Har ni någon frisyr som ni kommer till om och om igen?

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...