tisdag 26 mars 2013

Funnet och förvärvat: Triss i böcker


Skrev ju för några veckor sen att jag beställde hem Elsa Billgrens debutbok om vintage, det jag inte nämnde i det inlägget dock var att det även fick följa med lite andra böcker med hem. Med i paketet låg också Jenny Hellströms bok Sy! Från hood till skjortklänning med mönster på kläder som hon tillverkade under tiden som hon drev sitt klädmärke och ett häfte med libanesiska maträtter. Fantastiska saker med de saker som jag älskar mest, vintage, sömnad, kläder och mat. Närmare recenssioner kommer när jag läst böckerna (Elsas är jag klar med sedan länge så det borde dyka upp en snart), jag är så exalterad att testa alla tips och trix som jag kommer lära mig.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...