tisdag 1 januari 2013

Ur min garderob: Nyårsafton

Örhängen - Julklapp, 2012 Kavaj - Zara, 2008 Blus - Jon&Jonna, 2011
Kjol - Julklapp, 2012 Strumpbyxor - Julklapp, 2012
Nyårssminket - sotade ögon & ljusa läppar.
Läppstiftet är dock nästan helt borta på denna bild.
Välkommen 2013! Detta hade jag på mig igår när vi var hemma hos en bekant på Nyårsfirande. Trodde nästan inte att det skulle bli någon fest i år då jag lyckats dra på mig en rätt rejäl förkylning som tur var hann jag i alla fall bli tillräckligt frisk för att orka ta mig iväg. Dock försvann rösten mot slutet av kvällen och har inte riktigt hittat tillbaka ännu.

Gott nytt år (lovar att det är sista gången jag skriver det på ett tag) och ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...