måndag 28 januari 2013

Modiga måndag: Örhängen

                                                                         Source: cleancuisineandcrafts.blogspot.ca via Heidi on Pinterest


Något som är väldigt enkelt att göra själv är örhängen och det går att med enkla medel göra fantastiska kreationer. Den här bilden ovan hittade jag en dag via pinterest och blev väldigt sugen på att göra ett par själv. Det bästa är nog att materialet går att hitta i din egen sylåda och kräver nästan ingenting nytt! Än har jag inte tagit tag i det projektet men det ligger i inspirationsmappen och väntar tills pysselsuget sätter in. Här är en liten videoguide som jag snubblade över på youtube med samma tema:


Ta hand om er!

2 kommentarer:

  1. Åh, vilket bra tips! Jag har massa pärlemorknappar som jag tänkte göra ett armband av - men det vore ju fint med örhängen i samma stil också! Tack.

    Jag såg du skrivit på min blogg om EcoBride Club och jag kan glädja dig om du är intresserad att gå med (om du ska gifta dig) - så har jag några värdecheckar att dela ut. Så om du mailar mig på vera@ecobride.se - så ska jag skicka mer info. Peace & Love

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det ett bra tips! Jag har också en massa knappar som antagligen kommer få samma behandling :)

      Jag ska faktiskt gifta mig i januari 2014 så du kan räkna med ett mail inom en snar framtid! :D

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...