tisdag 15 juli 2014

Funnet och förvärvat: Serveringsvagn


God morgon finingar! Under min semester var jag inne i en butik i stan som heter Bevara inredning och som säljer gamla, fina möbler som de restaurerar. Jag var inne för att titta lite på vad de sålde för vitrinskåp, då vi behöver ett till köket, och snubblade över den här vagnen. 

Eftersom vi hade andra saker att lägga pengarna på fick den stanna kvar i butiken, men en söndag tittade jag på den igen på hemsidan och visade den för min mor som snällt nog åkte och köpte den åt mig som en tidig födelsedagspresent redan dagen efter. Så nu bor den alltså inne i vår matsal och när jag har ställt dit lite flaskor m.m. får ni se hur den ser ut på plats. Vad tycker ni?

Ta hand om er!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...