torsdag 26 januari 2012

Ur min garderob: lunch och plugg

Mössa - H&M, present 2009 Jacka - Blend, klädbytarkväll 2011
Byxor - Levis Curv ID, 2011 Skor - Skopunkten, 2010

Tröja - Gina Tricot, 2008 Linne - ICA Maxi, 2011
Jeans, mössa & skor, samma som ovan.
Minns ni jackan från klädbytarkvällen? Det är den ovan, med alla knappar bytta. Den har varit klar ett tag nu men jag har inte tagit tag i att ta några före och efter bilder ännu. Det kommer, jag lovar.

Tisdagen var också en ledig dag och jag passade på att luncha med min bästa vän och plugga lite. Har två ekonomikurser som släpar och jag försöker ta igen dem för att få min examen. Har jag tur blir den ena klar vecka 12. Vad gör ni en ledig dag?

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...