måndag 9 januari 2012

Tillbaka

Äntligen! 

Jag är tillbaka efter ett litet uppehåll under jul och nyår, det var inte helt frivilligt pga sjukdom, julfestligheter och knasiga arbetstider. Två av tre saker har blivit bättre (arbetstiderna är inte mycket att göra åt) men jag kommer att dra ner på tempot lite på bloggen och inte uppdatera 5-6 dagar i veckan utan hålla mig till 3-6 inlägg per vecka i stället. I och med detta kommer omtänksamma onsdag och tänkvärda torsdag bli ihop klumpade till samma kategori, vilket innebär att det bli citat och nyheter i ett.

Något jag funderat på men inte gjort slag i ännu är att bli lite mer personlig på bloggen och försöka få in fler dagens outfits. Eftersom jag fick en ny kamera i julklapp så hoppas jag att det ska bli bättring på den punkten. 

Är det något ni läsare skulle vilja se mer av eller har förslag på saker jag kan skriva om? Lämna en kommentar i sådana fall!

Ha det så bra sötnosar och ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...