lördag 21 januari 2012

Ur min garderob: Fredagens outfit

Klänning -  Åhlens, 2011 Skärp - Friis&co, 2007
Ekologiska stumpbyxor - Julklapp, 2011Halsband - Glitter, 2008
Eftersom det var fin fredag och för att jag, trots inspiration och tid, inte bloggat som jag tänkt denna vecka så får ni en dagens från igår idag. Bilden är tagen med min kamera som jag fick i julklapp och jag är nöjd trots att jag inte hunnit leka med den ordentligt ännu.

Något som jag gillar med den här kameran är att man kan ställa in hur många bilder i rad man ska ta om man använder självutlösaren, vilket underlättar för mig då jag slipper springa fram och tillbaka mellan kameran och där jag ska stå. Det var ett återkommande problem med min andra kamera och en anledning till varför det inte blev så många dagens tagna med den.

Hoppas ni har en fin helg kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...