onsdag 25 januari 2012

Ur min garderob: fika och spelkväll

Kofta - Mammas gamla, ? Skjorta - Gina Tricot, 2007
Byxor - Vila/Lager 152, 2010
I måndags var jag ledig och hade bokat in en fika med en tjejkompis och hennes pojkvän på eftermiddagen och en kvällsfika med två vänner som nyss kommit hem från USA. Kläderna blev bekväma men snygga. Byxorna är dock fulla i tråd då jag börjat sy på mina projekt, ett är snart klart och då kommer jag att visa er resultatet.

Vi passade även på att spela spel när vi kvällsfikade. Sällskapsspel på en måndag är definitivt underskattat, det borde man göra oftare. Svea Rike var spelet för kvällen och det var riktigt kul, även om jag förlorade.


Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...