måndag 8 april 2013

Modiga måndag: Skosnören

                                                                               Source: m.nordstrom.com via Heidi on Pinterest


Godmorgon finingar! Har ni haft en fin helg? Själv har jag faktiskt jobbat men ändå hunnit få lite helg feeling. I dagens modiga måndag tänkte jag tipsa om något enkelt men väldigt effektfullt, att byta ut skosnörena på skorna. Som bilden ovan visar så får man ett helt annat uttryck på skorna med bandet mot hur de hade sett ut om det hade varit grova lädersnören. Jag har faktiskt ett par skor som jag tänkt byta ut snörena på och efter att ha sett den här bilden blir jag bara mer sugen på det. Bara hitta ett par bra band att byta till. 

Ta hand om er! 

1 kommentar:

  1. Skosnören kan verkligen göra mycket för utseendet på dina skor. Möjligheterna att skapa ett unikt utseende är enorma eftersom det finns en så stor valmöjlighet bland utbudet. Ta en titt på skosnörena här. Alla färger är tillgängliga, men även mönster så som hjärtan och glittereffekt finns tillgängliga.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...