onsdag 3 april 2013

Dagens youtubeklipp: My heart goes BOOM


Eftersom jag tyvärr inte hann laga och fota någon mat förra veckan eftersom jag jobbade kväll bjuder jag istället på lite lunchmusik i form av den underbara Miss Li. Jag har lyssnat på henne ända sedan hon släppte sitt första album 2006 och jag såg henne live första gången under en Lars Winnerbäck konsert 2007.

När hon släppte albumet Beats and Bruises lyssnade jag på den på repeat under hela sommaren 2011 och drev min sambo och mina föräldrar till vansinne. Samma år kom hon även till festivalen Putte i Parken, som då hölls i min hemstad, och då bestämde mig för att söka dit som volontär för att få en chans att möta henne, stalkerish jag vet. Jag fick i alla fall en plats och även möjligheten att träffa henne.

Från senaste skivan är A darker side of me min favorit men My heart goes boom, som ni kan lyssna på ovan, är också en bra låt som alltid får mig på bra humör.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...