tisdag 9 april 2013

Funnet och förvärvat: Hårsnoddar, hårnålar och smink


Jag har återigen uppdaterat mitt badrumsskåp med lite nya skönhetsprodukter. Det som fick följa med hem den här gången var hårsnoddar och hårnålar, de verkar konstigt nog alltid försvinna för mig och en hel del har tyvärr också gått sönder. 

Jag köpte även en ny foundation från bare minerals eftersom min förra höll på att ta slut. Valde att testa mineral smink efter rekommendationer från en vän som är lika ljus i hyn som jag (det är väldigt svårt att hitta tillräckligt ljusa foundations) och än så länge är jag väldigt nöjd.

Och de slutgiltliga sakerna som fick följa med hem är sminkservetter (de ekologiska som fanns på min Ica säljs inte längre, buhu!) och en toner från Estelle & Thild. Även dessa inhandlades som påfyllnad till badrums skåpet då mina tidigare, liknande produkter tog slut.

Det är fascinerande att sammanställa sina köp på det här sättet, man blir väldigt medveten om vad man köper och hur ofta man köper något. Nu tycker jag att jag har handlat lite väl mycket det senaste så jag får hålla igen ett tag. Har ni handlat något nyligen?

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...