fredag 19 april 2013

Lista: 10 saker om mig


10 saker jag tycker om:
  • Nysopade gator
  • Doften av regn mot varm asfalt
  • Nytvättade lakan och renbäddad säng
  • Pyssel i alla dess former
  • Hållbart mode
  • Allt som är vackert
  • Lååånga sovmornar med tillhörande frukost
  • Loppisrundor
  • Fika med fina vänner
  • Årstidsväxlingar


9 saker jag tycker mindre om:
  • Hårbottnar
  • Clowner
  • Havsormar
  • Grus i skon
  • Kläder av dålig kvalitet
  • Skoskav
  • Krig, världssvält och orättvisor
  • Att arbeta kväll
  • Kolsyra


8 bloggar jag läser:
  • Skriva en bok
  • Bo i Finland
  • Resa jorden runt
  • Skaffa barn
  • Köpa Louboutins
  • Starta ett eget företag
  • Bli gammal


6 saker jag är rädd för:
  • Trånga utrymmen
  • Hår
  • Att någon jag älskar ska dö
  • Att ångra mig
  • Att inte veta vad jag vill
  • Slå ut tänder


5 platser jag tycker om att vara på:
  • I famnen på min älskling
  • Hos mina föräldrar
  • Hokkala
  • På sjön 
  • I fantasins värld

4 ord som beskriver mig:
  • Snäll
  • Kreativ
  • Organiserad
  • Tankspridd


3 saker jag ser fram emot:
  • Att vi blir man och hustru
  • Semester
  • Köpa hus på landet


2 bra filmer:

Hittad via Vickys och Elsa

Ta hand om er!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...