onsdag 17 juli 2013

Ur min garderob: Tiger och plommon

T-shirt - H&M, 2009 Kjol - H&M, 2008
Skärp - Mammas gamla, 80-tal
Jag har ju tidigare nämnt vikten av att ha några basoutfits som man kan använda sig av när man är trött eller inte har någon inspiration när man ska klä sig på morgonen. Den här ovan hade jag på mig när vi var på en studiofotografering 2009 och hade helt glömt bort den tills jag såg t-shirten när jag vek in tvätt för några veckor sedan. Jag bestämde mig att förfina den lite med ett skärp som markerar midjan och jag är riktigt glad att jag hittade den här idén i lådorna. 

Här nedan bjuder jag på en bild på mig själv från ovan nämnda fotografering. Man kan väl lugnt säga att jag blivit bekvämare framför kameran med åren, tack och lov. 

Jag, 2009. Lite kortare hår på den tiden.
Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...