torsdag 25 juli 2013

Ur min garderob: Marint & converse

Klänning - Vintage gamla gatan 80-tal, 2013 Skor - Converse, 2013
Den sista juni invigde jag en av klänningarna som jag köpte från rean på Vintage Gamla Gatan och passade även på att använda mina nya converse. Vädret var underbart den dagen och tråkigt nog brände jag mig i solen eftersom jag glömde smörja mig med solskydd, vilket resulterade i riktigt läckra tanlines längs med ärmarna. Tur nog har de försvunnit nu och eftersom jag knappt får någon färg alls syns de inte längre.

Ta hand om er och glöm inte att skydda er i solen!

2 kommentarer:

  1. vilken himla fin header du har!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :) Min fina vän på nevas.blogg.se som gjort den :)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...