måndag 18 februari 2013

Ur min garderob: Stickat och jeans

Stickad tröja med glitter - H&M, julklapp 2012 Linne - 365 Sunshine Jeans - Dobber
I onsdags såg jag ut så här när jag valde kläder för att vara bekväm och inte allt för varm. Detta pga att jag skulle fortsätta hjälpa till med att utbilda nya medarbetare och höll på att svettas ihjäl dagen innan när jag var mycket varmare klädd. 

Tröjan fick jag av mamma i julklapp tillsammans med kjolen som jag hade på mig på nyårsafton och den har blivit en favorit i garderoben. Gillar färgen, att den är så mjuk och skön och att den har små paljetter insydda som gör att tröjan glittrar och ni vet att jag älskar glitter! Dessutom blir vardagen lite roligare med lite "festligare" vardagsplagg.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...