tisdag 26 februari 2013

Ur min garderob: Shortspremiär!

Kofta - H&M, 2011 Skjorta - H&M Shorts - Lånade av en vän
Skärp - H&M, 2011 Halsband - Älsklingens mormors

I onsdags förra veckan var det shortspremiär! Hade ju på mig shorts sista gången förra året när jag och Neva käkade lunch tillsammans. Nu var det dags för lunch igen men med en annan mycket trevlig person, nämligen en av mina arbetskamrater som är mammaledig. Därför tyckte jag att det passade bra med shorts igen eftersom det var en ganska avslappnad och mysig träff. Längden på dem tycker jag är precis lagom då de varken är för långa eller korta vilket gör att de passar till nästan alla tillfällen. Har ni haft shortspremiär ännu?

Ta hand om er!

1 kommentar:

  1. Fin outfit! :)
    SV: Ja super mys var det, och hade mycke tid att lära känna min kamera! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...