fredag 28 juni 2013

Ur min garderob: Vita jeans

Topp - St tropez/lager 157, 2010 Jeans - Kappahl, mammas gamla.
Förra året köpte min mamma ett par vita jeans till sig själv, använde dem en gång och sedan dess har de hängt i garderoben. Så när hon frågade mig om jag kunde tänka mig att ta över dem så tackade jag genast ja. Vita jeans är perfekt under sommaren då det är för varmt att har på sig sina vanliga jeans men för kallt för bara ben och de är ganska lätta att styla också. Vad tycker ni om vita jeans?

Ta hand om er!

8 kommentarer:

  1. läste din profil precis, och är något avundsjuk på att du inte har köpt något nytt plagg på ett helt år! Bra jobbat! Shoppar själv inte alls lika mycket som jag gjorde förut. Men då jag jobbar i butik så vill man ändå ha något man kan jobba i, men utöver det så handlar jag nästan bara på tradera och ibland lite på rea :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :) Det var ganska enkelt att sluta shoppa (bara sluta besöka butiker) men ibland dök det upp några ordentliga frestelser. Det svåraste har faktiskt varit nu efteråt när man inte ska tillbaka i samma mönster. Tradera är riktigt bra att handla på, speciellt om man hittar något begagnat också. Win win för dig och miljön :)

      Radera
  2. Love the color of your top! :) It's so fresh and summery♥

    www.lorietta.cz

    SvaraRadera
  3. Vita jeans är ursnyggt men så opraktiskt. Jag skitar ner mig så lätt, tyvärr.

    Kram Helén

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det kan vara lite klurigt med vita jeans men jag försöker bara köra ändå :) Får jag fläckar så får jag :P

      Tack för din kommentar och hoppas du kommer på besök igen :)

      Radera
  4. nice top http://differentcands.blogspot.kr/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...