onsdag 26 juni 2013

Ur min garderob: Spetsiga shorts

Skjorta - Min mosters gamla, 2007 Linne - 365 Sunshine, 2008
Shorts - H&M, 2006 + DIY
För ett par veckor sedan visade jag er de här shortsen som jag dekorerat med en spetskant. Här har ni en bättre bild på slutresultatet och jag är jättenöjd. Tillsammans med shortsen bar jag ett linne och en skjorta i linne (som sitter helt galet på den här bilden). Det var en perfekt kombination för en dag i trägården med påtande i trädgårdslandet och mycket solsken.

Ta hand om er!

8 kommentarer:

  1. Svar: Tack så mycket! :D

    Söta shorts förresten!

    SvaraRadera
  2. Snyggt med spets! Jag har ett par för korta shorts som jag ska göra likadant på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar dem! Du får gärna visa resultatet när du är klar med dina egna :)

      Radera
  3. Fiffigt sätt att snygga till ett par gamla shorts.
    Kram Helén

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen! :) Är jättenöjd :) Tack för att du kommenterar!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...