tisdag 4 juni 2013

Tipstisdag: Pinterest

Pinterest.com
Välkommen tisdag! Ibland har man de bästa sakerna rakt framför sig och är inte medveten om att andra kanske inte vet om dem. Jag satt hur länge som helst och funderade på vad jag skulle tipsa er om här i min lilla hörna och tillslut slog det mig, Pinterest!

Jag använder den nästan varje dag (lite mindre nu när det är sommar och utomhus lockar mer än inomhus) och här kan man hitta allt mellan himmel och jord. När jag är sugen på att pyssla men inte vet vad jag vill göra är Pinterest en guldgruva för bra idéer och ett och annat ekologiskt tips kan man också hitta. Om ni inte redan har ett konto, tycker jag att ni ska skaffa det.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...