måndag 5 augusti 2013

Modiga måndag: 25 DYI's att göra inför resan

Bild från henryhappend.com
God morgon! Semestertider innebär ju allt som oftast mycket resande och då kan det vara bra att ordna med ett och annat hjälpmedel som underlättar på vägen. För de flesta så börjar semestern lida mot sitt slut men om du som jag har några härliga semesterdagar kvar, planerar en resa senare i höst/vinter eller bara är ute i god tid inför nästa år så tycker jag att ni ska spana in dessa 25 bra resesaker som man kan göra själv.

Mina favoriter är den här, den här, den här och den här eftersom jag själv ska ut på en liten resa och oroar mig för att inte hitta bagaget bland alla andra svarta väskor på bagagebandet eller att jag ska tappa bort mitt pass, det skulle vara döden.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...