fredag 16 augusti 2013

Fröken H gifter sig: Klänningsprovning

Bild från fina Elsas blogg.
Förresten! I morgon händer det något mycket spännande i mitt liv. Jag ska nämligen åka in till kungliga huvudstaden och prova brudklänningar hos den alltid lika bedårande Elsa Billgren. Så det är min brudprovning hon syftar på i bildtexten, jag blir alldeles sprallig när jag tänker på det! Hon är en så härlig person, det bästa sättet att beskriva henne på är att hon är bubblig som champagne, så det ska verkligen bli kul att träffa henne för andra gången (första var förra året när jag var på personal shopping med henne som jag fått i födelsedagspresent).

Självklart kommer jag att blogga om det efteråt och visa bilder på några olika klänningar (DEN kommer ni dock inte få se innan den stora dagen), men om ni vill ha lite preview så kommer det komma upp lite bilder på instagram. Froken_H heter jag där, följ gärna.

Ta hand om er och ha en fin helg!

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack så mycket! Det är min fina vän från nekas.blogg.se som ritat bilden :)

      Radera
  2. Lycka till med brudklänning-provningen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Den gick jättebra och jag hittade "the one" :)

      Radera
  3. Vad kul med bröllop. Och Elsa, hon har ju så många fina klänningar. Förstår nog om du hittade en drömklänning där!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh, ja! Jag är såå exalterad över att gifta mig :) Det var en fantastisk upplevelse att få prova klänningarna och Elsa var helt fantastisk.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...