måndag 2 december 2013

Emilys julkalender: Berätta om vad du har på dig idag.

Lucka nr 2 i Emily Dahls julkalender.


Kofta - Esprit, julklapp 2009 Klänning - Zara, 2007
I dag har jag på mig två favoriter ur garderoben, men med resultatet att jag ser fruktansvärt tussig ut. Ingen direkt tanke har ägnats åt kläderna när jag rullade ur sängen i morse. Jag tycker att det är svårt att klä sig på morgnarna, speciellt nu när det är så mörkt och kallt ute och sängen känns så varm och skön. 

Jag märker att det är lättare att ligga kvar i sängen än att masa mig upp lite tidigare för att klä mig. Vilket är väldigt synd så stil och kläder är viktigt för mig, men som tur är jobbar jag kväll varannan vecka och då känner jag mig snygg i alla fall halva tiden.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...