måndag 23 september 2013

Modiga måndag: Galltvål



God morgon! Vi börjar veckan på ett väldigt personligt plan med att jag visar er mina underkläder, närmare bestämt en av mina BH:ar. Anledningen till detta är att jag i november förra året hyllade galltvålen till skyarna och nu vill jag visa att det inte bara var stora ord utan grund. Jag använde min vita BH lite längre än vanligt bara för det här exemplet. Som ni ser ovan hade den ordentliga svettfläckar på insidan innan jag tvättade den och här nedan får ni se resultatet av en handtvätt med galltvål:


Se vad ren den blev! De värsta fläckarna är borta och på bilden har den inte riktigt torkat ännu så den lilla missfärgningen som var kvar bleknade ytterligare när bh:n hade torkat klart. Om ni inte provat galltvål ännu, rekommenderar jag er verkligen att investera i en flaska!

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...