söndag 7 april 2013

Veckans frestelse: Randigt och rött

                                                                    Source: wendyslookbook.com via Heidi on Pinterest

Den här veckan har jag mest legat hemma och kurerat mig i och med att min mage har strulat med mig (fick lite nya mediciner av läkaren så nu är jag på banan igen) men emellan mina magkramper och illamående har jag faktiskt hunnit längta lite efter våren och just denna vecka har det tagit form av ränder och rött.


                                                        Source: thecherryblossomgirl.com via Heidi on Pinterest


Även en chanelväska har funnits lite i bakgrunden men den står ju alltid på den mentala önskelistan. Vad har ni varit sugna på denna vecka?

                                                                    Source: wendyslookbook.com via Heidi on Pinterest


Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...