torsdag 25 april 2013

Ur min garderob: Vintage och figurkramande

Kofta - Födelsedagspresent H&M, 2006 Klänning - Beyond retro, 2012
Den här klänningen vet jag inte om jag visat er tidigare! Köpte den samtidigt som den här klänningen, den här koftan och den här kavajenBeyond Retro i höstas när jag träffade Elsa för en vintage personal shoppingrunda. Innan jag testade den här klänningen hade jag provat en hel drös klänningar som inte var i min storlek eller satt bra på min kropp så när denna åkte på vart det ett litet hallelujamoment i provrummet och den fick som ni se följa med hem. Flitigt använd och älskad är den, det enda dumma är att den inte är så rolig att lyfta armarna över huvudet i. Fast värre saker har man ju varit med om.

Ta hand om er!

3 kommentarer:

  1. sv: åh vad roligt, vart har du sökt in någonstand då? jag söker varje gång på skoj, det är väl drömmen men kommer aldrig in med mina dåliga betyg, så synd att de ska styra :/

    SvaraRadera
  2. Görsnygg! Skulle gärna tänka mig något liknande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :) Ge dig ut på en loppisrunda kanske du hittar en alldeles egen ^^,

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...