lördag 8 oktober 2011

Dagens youtubeklipp: Skor x4









I onsdags var ett par vänner hemma hos oss och när de gick passade jag på att ge bort ett par skor till Mia som jag trodde hon skulle tycka om. Då hon har lite mindre fötter än vad jag har så skulle hon ta hem dem och testa om hon kunde komma på något sätt att få dem att passa bättre.

Jag kom på idag att jag har sett några youtubeklipp tidigare under året som visar hur man både kan få skorna större och mindre. Därför tänkte jag tipsa er om dem här, snällt va? Förutom det klippen tipsar om vet jag att man kan få läderskor att sitta bättre om man värmer upp dem med hårfönen en stund innan man använder dem. Det får lädret att mjukna och gör så att det formas bättre efter dina fötter. Ett bra tips att använda inför en utekväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...