onsdag 18 juni 2014

Omtänksamma onsdag: Klänningar söker nytt hem


God morgon finingar! Härom dagen var jag till Karlstad och passade på att besöka Tidens melodi. Där hittade jag två riktigt fina godingar som jag gärna hade tagit med hem, men eftersom vi har köpt gård fick de snällt stanna kvar i butiken. Jag tänkte därför vara lite omtänksam mot er och tipsa om dem. Så om ni har vägarna förbi västra torggatan 16 i Karlstad någon gång i sommar, hoppa in och prova dessa finingar.  De kanske får följa med er hem!

Ta hand om er!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack för en inspirerande blogg!
    Äntligen har jag skrapat ihop en så stor garderob att jag kan lägga undan hälften på vinden. För att inte tröttna på mina kläder har jag skapat en sommar- och en vintergarderob. Varje vår och höst byter jag mellan dessa "garderober" (läs påsar med kläder) och lägger upp dem på vinden. På så vis får jag återse många gamla vänner varje år och tröttnar inte så fort på dem. Det är häpnadsväckande hur många säsonger kvalitetsplaggen håller.

    Själv bloggar jag om vildmark, natur och eko.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...