onsdag 31 juli 2013

Ur min garderob: Sammet och bouclé

Boucléjacka - More &More, 2012 Vintage 50-talsklänning - Pingstkyrkans secondhand, 2013
Örhängen - Glitter, 2010 Klocka - Guldfynd, present 2009
Skor - Zara, 2008 
Första helgen i juli spenderade vi både fredagen och lördagen med trevlig sällskap, god mat och dryck. På fredagen var vi ute hos älsklingens chef på personalfest och på lördagen kom ett par vänner över. Detta resulterade i att jag hade nästan exakt samma outfit på mig två kvällar i rad, mest pga att jag inte hann fota den på fredagen och vart så nöjd att jag ville ha den även på lördagen så ni också fick se. Skorna som jag har på mig är mina favoriter och åker på så fort jag inte vet vilka skor jag ska ha.

Ta hand om er!

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...