fredag 29 november 2013

Fina fredag: Juliga naglar

Bild från Pinterest.
God morgon! Julen kommer verkligen med stormsteg och på söndag är det redan första advent. Vart tog tiden vägen? Känns som att det nyss var nyår. Vi kommer i alla fall baka pepparkakor och lussebullar på lördag, vi gör det varje år runt 1:a advent, och jag är helt klart redo för att föra in lite jul i mitt liv och min make up. De här röda naglarna tycker jag skulle vara fantastiska att smygstarta julen med.

Ta hand om er!

2 kommentarer:

  1. Håller med, känns som att de nyss va jul & nyår, men så mysigt det är ändå!
    Hoppas vi får någon snö vid jul i år bara
    Fina naglar förresten!

    Ha en fin fredag! :) Kram, Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det känns så nyss men jag håller med om att det är mysigt :) I år hoppas jag verkligen på snö och att den ligger kvar hela januari ut. Man kan ju inte ha ett vinterbröllop utan snö ;)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...