måndag 3 december 2012

Ur min garderob: Middagsfin

Kavaj - Zara, 2008 Linne - MQ, 2012 Kjol - La Redoute, Present 2010
Halsband - Minns inte Armband - Snö of Sweden, 2011 och present.
I helgen var jag, älsklingen och några vänner ute och käkade på en grekisk restaurang här i stan. Det var en mycket trevlig kväll om man bortser från att det var några av de andra gästerna på restaurangen som var väldigt högljudda och ganska stökiga.

Eftersom vi bara skulle ut och äta så fick klädseln bli avslappnad men ändå uppklädd. Inspirerades av härliga Wendy Nguyen från Wendy's Lookbook där hon har en vacker fjäderkjol kombinerad med skräddarsydd kavaj. 

Jag gillade kombinationen av mycket volym på botten och stramt upptill så jag återskapade känslan med kläder som jag hade hemma. Olika men ändå lika. Om ni är nyfikna på Wendys, snäppet vassare, outfit hittar ni den här.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...