onsdag 31 oktober 2012

Ur min garderob: Skyfall

Blus - Ellos.se, 2012 (present från mamma) Kjol - Kostymförråd, 2008 Strumpbyxor - Lindex, 2012
Glömde smycken på första bilden... Örhängen - Guldfynd, Julklapp från pappa
I kväll ska jag, älsklingen och vårt favoritpar E och R på biodejt. Vi ska käka middag tillsammans och sedan se den nya bondfilmen Skyfall. Jag är egentligen lite för dressad för att bara gå på bio men jag var ändå tvungen att duscha när jag kom från jobbet så då kan man lika gärna köra all in.

Det är något med titelmusiken till Skyfall som får mig att tänka på höst, murriga färger och 60-tal, så det var vad jag körde på. Passade även på att måla läpparna mörkt röda för skoj skull, får se hur länge de stannar så dock. Har ju en mycket puss-sjuk pojkvän så det lär ju ryka efter en stund. 


Jag är egentligen inte speciellt förtjust i Bond men jag ser fram emot att se denna av någon anledning. Har ni sett den vad tyckte ni?

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...