tisdag 30 oktober 2012

Tipstisdag: Lyxiga underkläder

Det här gillar jag! Snubblade över den här webshoppen när jag läste på en av mina favoritbloggar naturligtsnygg.se och jag gillar verkligen deras koncept.

Ecolyxica.se är en hemsida där man kan köpa lyxiga och välgjorda underkläder till resonliga priser, och det bästa av allt underkläderna är tillverkade i ekologiska material samt med omtanke för dem som tillverkar plaggen.

Det som tilltalar mig mest, utom det uppenbara med omtanke och ekologiska material, är att de är lyxiga  och riktigt snygga. I de flesta fall brukar kläder som är gjorda av ekologiska material vara ganska tråkiga och "naturliga" (tänk hippie) men dessa är motsatsen till det vanliga! Jag tycker att de spelar i samma liga som underkläder från t ex Elle McPherson.

Ett utdrag från hemsidan som ger ett smakprov på deras underkläder. Lyxiga va?
Har inte beställt något från dem ännu men sannolikt är att det kommer bli en beställning då det inte shoppats underkläder för min del på över ett år nu så lådan behöver få sig en uppdatering. När detta sker låter jag självklart er veta.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...